~maafkan aku andai kata-kataku semalam menguris hatimu sayang...
~maafkan aku andai apa yang ku lakukan semalam berbekas dijiwamu...
~maafkan aku andai aku telah membuatkan dirimu rindu padaku...
~maafkan aku andai jiwamu terseksa kerana mencintai aku...
~maafkan aku andai segala apa yang ku lakukan meragui hatimu...
~maafkan aku andai kau rasakan cintaku tak sekuat cintamu padaku...
~maafkan aku andai rindu ku padamu sedang sarat dalam hati ini..
~maafkan aku andai diriku tidak seperti yang kau harapkan...
maafkan aku kerana aku mencintaimu lebih dari diriku.. maafkan aku kerana merindumu setiap saat dalam hatiku... maafkan aku kerana menyayangimu tanpa perlu balasan darimu... maafkan aku kerana mengharapkan kau berada di sisiku setiap saat dalam hidupku kini.... maafkan aku jika aku tidak dapat membahagiakan dirimu seperti yang kau harapkan.... maafkan aku kerana sangat mencintai dirimu dengan setulus hatiku...


~~nurul 1.05pm(28/5/10)

0 comments:

Post a Comment