saat mata terbuka....saat minda berfikir...cuma ada kamu dalam setiap langkahku..kini dan selamanya....andai mata terpejam erat..namun minda masih berputar... nadi masih berdenyut darah masih mengalir atas nama kamu.....hidupku kini hanya untuk dirimu.... saat getir datang padamu...saat aku dalam kerinduan...saat aku dalam kesakitan... yang ada padaku hanya dirimu...terlalu banyak dugaan dalam diriku hanya kerana ingin bersama kamu... biar segalanya..semat ku simpan dalam hati ini.. agar tiada cela dari cintamu buat diriku... aku hanya ingin kau tahu yang cintaku hanya untuk dirimu....mengejar impian bersama... mengejar mimpi indah bertaut dua hati dalam satu jiwa.... pasrah dengan kehendak ilahi... tersurat tersirat yang hanya perlu kau tahu aku hanya cintakan dirimu saat ini.... Biar mendung berlabuh...biar langit mencurahkan hujan..namun aku tetap akan slalu berada dihatimu saat ini meskipun tidak disisimu....
~~nurul 8.16am(27/5/10)

0 comments:

Post a Comment