" Kadang Kala ALLAH Sembunyikan Matahari & DIA Berikan Kita Petir & Kilat, Kita Tertanya², Ke Manakah Hilangnya Matahari , Rupa²nya ALLAH Nak Berikan Kita Pelangi Yang Indah.."

tapi kadang2 kita tak pernah bersyukur dengan apa pemberian daripada nya.. sebab kita hanya tahu mahu bersama dengan apa yang kita telah ada... dan sering rase kehilangan apabila ia tiada lagi.. tapi pernahkah kita menghargai apa yang kita bakal ada... ini kerana Allah yang mengetahui segalanya.. selalunya.. Dia akan berikan yang lebih baik dari apa yang kita telah ada...

SAYANG.... walaupun saya pernah ada yang terbaik untuk saya dulu.. dan saya pernah menangisi apabila dia telah tiada.. tetapi kini saya sedar yang Allah sebenarnya ingin berikan yang terbaik untuk saya apabila dia membawa pergi apa yang telah saya miliki dulu dan kini digantikan dengan sayang yang lebih baik buat diri saya... terima kasih sayang.. terima kasih buat segalanya!
~nurul 10.07pm (26/5/10)

0 comments:

Post a Comment