Mula2 kite tengok dia..... kite takut plak nak kacau dia.... Bila dah kacau dia.......kite takut plak nak knal dia.............. Bila dah kenal dia.......kite takut plak nk sayang dia........... Bile kite da sayang dia......kite takut plak nak kehilangannya..... Sekarang kita dah betul-betul sayang pada dia........Kita takut satu hari nanti kita akan kehilangan dia.... kita takut satu hari nanti dia akan kehilangan kita.... walaupun nanti dia hilang saya....... saya nak dia tahu.... saya akan tetap sayang dan cinta dia smpai bila-bila..... saya nak dia tahu yang cinta saya hanya untuk dirinya..... saya nak dia tahu yang tiada yang lain selain dia dalam hati saya.....Hanya dia yang saya ada.............. Andai satu hari nanti Bahagia ini milik Kita, tiada yang lain dapat mengubahnya.,Andai satu hari nanti Bahagia itu bukan milik Kita....Allah telah menetapkan takdir kita....Apapun Yakinlah sayang...Saya ada untukmu SELAMANYA!


~~ nurul 6.05pm (26/5/10)

0 comments:

Post a Comment