bukan marah padamu... bukan juga benci padamu... kadang-kadanga apa yang kita harapkan tidak seperti yang kita jangkakan..apa yang kita nantikan tidak akan sama dengan apa yang kita inginkan....minta maaf banyak-banyak... penat sebenarnya menunggu..walau sebenarnya bukan itu salah abg...cuma tegarkan abg buat saya menunggu begitu lama ..sehingga sanggup saya menahan sakit ini hanya kerna dirimu....xsalah abg buat keje lain..tapi xsalah juga abg bagitau yang abg ada kerja lain kan? susah ke nak bgtaw? apa sebenarnya yang abg nak?saya penat dah semalam...saya MC lagi hari ini...saya penat pk dah... hari ini saya nak berehat...nak pergi dari semua.. nak kosongkan kepala saya....nak cari ketenangan ....harap abg faham....bukan pergi tuk selamanya...pergi hanya untuk memikirkan tentang diri ini....minta maaf ya sayang...abg banyak keje kan... tak apa..buatlah keje tu dulu.... nanti kalau kita dah free nanti baru kita sembang tau...
jaga diri...jangan lupa solat...jangan pikirkan tentang saya... saya ok..saya masih ada disini...tak ke mana2..cuma nak rest dari segalanya...i love you!

~~nurul 659am(2/6/10)

0 comments:

Post a Comment