andai dapat kau selam hatiku ini..pasti kau dapat mengerti apa yang ku rasakan saat ini... bahagia??? gembira??? berduka??? sedih??? segalanya bersatu dalam satu jiwa.....
andai dapat ku luahkan saat ini apa yg ku alami...pasti kau akan dapat mengerti apa yang ku rasakan....hingga sampai saatnyer nanti kau akan memahami apa yang ku alami...
andai dapat ku putar kembali roda kehidupan ku ini....akan ku renangi lautan api agar kau tidak rasa derita ku ini...akan ku rentasi segala benua agar kau tak rasa kerinduan kepada ku saat ini.andai dapat ku putar kembali..sejarah hidupku ini.. pasti aku akan menulis buku kehidupanku dengan darah yang mengalir di tubuhmu...agar pada saat ini hanya kau yang bertahta dihatiku. Andai satu hari nanti takdir akan menyatukan kita... akan ku berikan senyuman kebahagiaan agar dapat menemani saat kau sedih atau gembira...saat kau tidur dalam lena..saat bersamamu..bersamaku..bersama selamanya...walau terasa dekat disampingmu..walau terasa berada disisimu...walau hati ini selalu ingin bersamamu... mana mungkin kita melawan takdir darinya...aku tetap akan ada dihatimu..namamu tetap akan mengalir dalam darahku... suaramu tetap akan kudengari di telingaku...tawamu sentiasa menemani saat kesepianku...nadiku sentiasa nerdenyut dengan kasih sayangmu.....
maafkan aku jika aku tidak sempurna..maafkan aku jika kau terasa dengan diriku... maafkan aku jika aku tidak dapat berada dekat padamu... maafkan aku andai aku tak bisa bahagiakanmu...maafkan aku sayang andai diri ini terlalu pasrah dengan ketentuannya...
MAAFKAN AKU JIKA MENCINTAIMU LEBIH DARI DIRIKU INI....
~~nurul 958am(1/6/10)

0 comments:

Post a Comment