Hari ini sakit datang lagi... seperti semalam.. sakitnya..hanya Allah yang tahu...saya masih disini kerana abg masih ada bersama saya....menjadi menguat diri ini untuk teruskan hari-hari yang bakal menjelma....DR nasihatkan saya segera buat pembedahan itu....tapi semangat saya masih belum kuat lagi untuk saya terima kenyataan yang bakal tiba nanti... saya takut atas segalanya... takut akan apa yang bakal terjadi pada diri saya... mungkin saya kuat untuk diri saya.. tapi saya masih tidak kuat untuk diri kita berdua...andai abg dapat rasa segalanya..segala yang saya lalui saat ini..mana mungkin akan ada yang ingin berkongsi segalanya.. mana mungkin boleh kuputarkan kembali segala yang telah tersurat antara kita... perit derita..merindu...perit derita sakit ada padaku... indah sungguh mencintaimu..sehingga aku lupa apa akan terjadi kepadaku....
malam td..tidurku tidak lena..padanya juga aku berserah..berserah segalanya.. ditikar itu juga tempatku duduk memikirkan diriku..dirimu..tentang kita..tentang segalanya....sehingga hampir subuh baru ku lena diatas tikar itu juga aku selalu memautkan rasa hati ini..apabila rindu padamu datang lagi... semoga segala doa ku akan diterima olehnya... semoga segala doa hambamu yang hina ini akan kau tunaikan..sebelum ajal memanggilku...semua hari-hari kita akan tabah..semoga hati kita akan selalu bersatu dalam dua jiwa... Ya Allah tunaikanlah permintaan hati hambamu ini..aku hanya ingin bersamanya..walau dalam jaga atau dalam tidurku...walau dalam lena atau sedarku....semoga kau lindungilah cinta kami ini..agar dapat aku terus bersamanya... melewati hari-hari indah bersatu... melawati hari-hari akhirku kelak... semoga cinta dan kasih sayangmu sentiasa mekar dihatimu walau dimana jua kau berada..walau dimana juga takdir cinta kita...abang..maafkan ayang kalau ayang ada pernah guris hati abg walau sebesar kuman sekalipun... andai satu hari nanti kita bersatu dalam 2 jiwa..akan ku kongsikan segala rahsia hatiku buat dirimu.. tidak akan ada lagi sempadan antara kita....hanya kau dan aku!

0 comments:

Post a Comment